Yardım Masası Bilet Sistemi

Yardım Masası uygulaması ile iş akışını kontrol edebilir, kurum içersindeki ve müşterilerinizden gelecek talepleri alabilir kayıt altında tutabilirsiniz. Ayrıca uygulama içersindeki envanter depo sistemi ile depoya giren tüm ürünlerin kayıtlarını tutabilir, zimmet işlemi yapabilir ve tüm işlemleri raporlama arayüzü sayesinde basit bir şekilde rapor alabilirsiniz. Ayrıca üst yöneticiye fikir ve görüş sorarak onay alabilir ve satın alma gibi süreçleri hızlandırabilirsiniz.

 

Özellikler;

  • Kullanıcı bazlı talep sistemi 
  • Sınırsız birim ve operatör oluşturma özelliği
  • Onay özelliği ile üst yönetici onayı alınarak süreç takip ve olur özelliği
  • Depo takip sistemi 
  • Zimmet takip sistemi 
  • Kolay raporlama özelliği 
  • Kullanıcı, operatör, moderatör ve yönetici arayüzleri
  • Mail sistemi ile hızlı bilgilendirme

gibi bir çok işinizi kolaylaştıracak özellikle sizlere hizmet sağlıyoruz.

 

 

Ürünü denemek ve demo talep etmek için tıklayın

Diğer Ürünlerimiz

İnsan Kaynakları

Şirketinizin A'dan Z'ye bütün insan kaynakları işlemlerini tek tık ile gerçekleştirmenizi sağlar. Personel giriş, çıkış işlemle...


Detaylar

NAR Akıllı Restorant

Akıllı restoran uygulaması ile kafeleriniz, restoranlarınız veya zincir işletmelerinizi tek bir arayüzden yönetebilir gün sonunda ciro ve kar hesaplamasını saniyeler iç...


Detaylar

MenaCRM

Ön muhasebe sistemi olarakta tarif edebileceğimiz bu uygulama şirketinizi gelir gider hesaplarını yapar. Ayrıca fiş fatura bilgileri, müşteri bilgileri, ...


Detaylar

Phishing Simülatörü

Çalışanlarınıza Bilgi Güvenliği eğitimi veriyor musunuz? Peki personeliniz dijital tehlikelerin ne kadar farkında? Bu tip sorunların önüne g...


Detaylar

İletişim

Genel Müdürlük

Kızılırmak mah. Dumlupınar Bulvarı Next Level A Blok No:3C1-160 Çankaya / Ankara


Yazılım Geliştirme Ofisi

Ostim OSB, Turuncu Bina, Cevat Dündar Cd. Kat:2, No: 1/19, 06374 Yenimahalle/Ankara