Hukuk Bürosu Otomasyonu

Hukuk büroları için geliştirilen bu uygulama avukatların, yöneticilerin ve asistan personellerin işlerini kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Uygulama içerisinde müvekkil yönetimi, dava dosya durum yönetimi takibi, masraf harcama takibi, arşiv modülü gibi içeriklerle geçmiş dava ve süreçlerin takibi vb. gibi özellikler bulundurmaktadır. 

 

Özellikler;

  • Dava yönetim modülü
  • Arşiv Modülü (Ekran resmi, delil vb içerik saklama)
  • Gelen, Giden Evrak takip sistemi
  • Şirket ve Kişi kartları yönetim sistemi
  • Masraf yönetim sistemi
  • Takvim sistemi (Gmail, Hotmail, Webmail, Yandex takvim entegrasyonu)
  • Dosya Yönetimi 
  • Zamanlanmış görev takibi

gibi bir çok işinizi kolaylaştıracak özellikle sizlere hizmet sağlıyoruz.

 

 

Ürünü denemek ve demo talep etmek için tıklayın

Diğer Ürünlerimiz

İnsan Kaynakları

Şirketinizin A'dan Z'ye bütün insan kaynakları işlemlerini tek tık ile gerçekleştirmenizi sağlar. Personel giriş, çıkış işlemle...


Detaylar

Dosya Takip Sistemi

Günlük hayatta en sık kullandığımız servislerden birisi olan dosya sunucu operasyonları artık farklı bir hal alıyor. Dosya paylaşım ve arşivleme uyg...


Detaylar

NAR Akıllı Restorant

Akıllı restoran uygulaması ile kafeleriniz, restoranlarınız veya zincir işletmelerinizi tek bir arayüzden yönetebilir gün sonunda ciro ve kar hesaplamasını saniyeler iç...


Detaylar

Yardım Masası Bilet Sistemi

Yardım Masası uygulaması ile iş akışını kontrol edebilir, kurum içersindeki ve müşterilerinizden gelecek talepleri alabilir kayıt altında tutabilir...


Detaylar

İletişim

Genel Müdürlük

Kızılırmak mah. Dumlupınar Bulvarı Next Level A Blok No:3C1-160 Çankaya / Ankara


Yazılım Geliştirme Ofisi

Ostim OSB, Turuncu Bina, Cevat Dündar Cd. Kat:2, No: 1/19, 06374 Yenimahalle/Ankara