Kamu kurumlarına özel geliştirilen Destek Hizmetleri ve Personel Yönetim yazılım kamu kurumun tüm idari ihtiyaçlarını gidermek üzere tasarlanmıştır. Uygulama içerisinde personel izin yönetimi, geçici görevlendirme, özlük dosyaları,zimmet deir baş, yemekhane, araç takip ve yönetimi gibi bir çok özelliği barındırmaktadır. Ayrıca Hitap entegrasyon özelliği ile sgk dan personelinizin tüm bilgilerini çekebilir ve veri güncellemesi yapabilirsiniz.
Özellikler;
gibi bir çok işinizi kolaylaştıracak özellikle sizlere hizmet sağlıyoruz.
Araç kiralama ve filo sahibi firmaların ihtiyaçları için geliştirilen Renta uygulaması günlük rutin araç takip işlemlerin...
Satış yaparken ürünlerinizi takip etmeye hazır mısınız? Ürettiğiniz ürünlerin ürün bandından inişinden müşteriye ulaşan...
Günlük hayatta en sık kullandığımız servislerden birisi olan dosya sunucu operasyonları artık farklı bir hal alıyor. Dosya paylaşım ve arşivleme uyg...
Hukuk büroları için geliştirilen bu uygulama avukatların, yöneticilerin ve asistan personellerin işlerini kolaylaştırmak için tasarlanmışt...
Kızılırmak mah. Dumlupınar Bulvarı Next Level A Blok No:3C1-160 Çankaya / Ankara
Tel: +90 312 939 86 09
Fax: +90 312 219 02 07
Ostim OSB, Turuncu Bina, Cevat Dündar Cd. Kat:2, No: 1/19, 06374 Yenimahalle/Ankara
Tel: +90 312 939 86 09
Fax: +90 312 219 02 07